Vrátenie a reklamácia

Kategórie
 
 
 
 
 

Vrátenie a reklamácia tovaru

Vrátenie tovaru

Objednaný tovar vám nesadol a vy ho chcete vrátiť? Žiaden problém! Tovar môžete do 14 dní vrátiť.

Ako postupovať pri vrátení?

  1. Vyplňte formulár, ktorý ste obdržali so zásielkou. Vyplnené údaje si skontrolujte.
  2. Tovar, ktorý vraciate, nesmie byť nosený a opotrebovaný nad rámec oboznámenia sa s tovarom. 
  3. Tovar spolu s vyplneným formulárom zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil.
  4. Odošlite na: 

Rouzit s.r.o.
PO BOX 198
Tomášiková 54
831 03 Bratislava 

Peniaze Vám vrátime do najneskôr do 14 dní, no zvyčajne do 3-4 dní od prevzatia zásielky.

Tovar nám prosím nezasielajte na dobierku! Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý

Tovar odporúčame zasielať doporučene a uschovať si podacie číslo.

Za nedodanie zásielky alebo oznámenia o zásielke zodpovedá prepravca, preto si kontrolujte stav svojej zásielky u prepravnej spoločnosti. 

Ako reklamovať?

Niečo nie je v poriadku s vašim tovarom? Žiaden strach, všetko napravíme!

Tovar, ktorý chcete reklamovať spolu s vyplneným formulárom odošlite na:

Rouzit s.r.o.
PO BOX 198
Tomášiková 54
831 03 Bratislava 

Formulár pre vrátenie/reklamáciu tovaru (kliknite pre stiahnutie v PDF)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia