Vrátenie a reklamácia

Kategórie
 
 
 
 
 

Vrátenie a reklamácia tovaru

Ako vrátim alebo reklamujem tovar?

Tovar, ktorý Vám nesedí a chcete ho vrátiť, pošlite na vlastné náklady prostredníctvom Pošty ako zásielku (nie na dobierku). Zásielku odporúčame poistiť a starostlivo uchovať doklad o jej odoslaní. 
Do balíčka vložte informácie, ktoré umožnia identifikáciu zákazníka a vráteného tovaru.

Na tento účel môžete využiť formulár na vrátenie a reklamáciu tovaru tovaru.

Ako vrátiť?

Tovar, ktorý vraciate, musí byť nenosený, v pôvodnom neponičenom obale a s visačkou. Inak už totiž nemôžu urobiť radosť nikomu inému, a aby sme ich uviedli do pôvodného stavu, musíme niečo strhnúť z vrátenej čiastky.
Peniaze Vám vrátime do 14 dní po tom, čo k nám zásielka dorazí.

Kam vrátiť?

Poštou na adresu:
Rouzit s.r.o.
Klincová 37/A
821 08 Bratislava

Ako vymeniť?

Je nám ľúto ale tovar nie je možné vymeniť. Ak chcete inú veľkosť alebo farbu, je potrebné si tento kúsok objednať z nášho e-shopu a nehodiaci sa tovar jednoducho vrátiť.

Ako reklamovať?

Niečo nie je v poriadku s vašim tovarom? Žiaden strach, všetko napravíme, najskôr nám dajte vedieť email: info@rouzit.sk.
Reklamovaný tovar spolu s kópiou daňového dokladu a dôvodom reklamácie v reklamačnom formulári pošlite doporučene na adresu:
Rouzit s.r.o.
Klincová 37/A
821 08 Bratislava

Formulár pre vrátenie/reklamáciu tovaru (kliknite pre stiahnutie v PDF)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia