Najčastejšie otázky

Kategórie
 
 
 
 
 

Najčastejšie otázky

Kedy dostanem objednaný tovar?

Tovar odosielame do 2 dňa a následne cestuje 1-2dni k Vám. V prípade objednaného tovaru, ktorý už nie je na sklade vás budeme kontaktovať a informovať o pravdepodobnej dobe dodania, prípadne vám odporučíme alternatívny produkt na sklade.

Koľko stojí poštovné?

Aktuálny cenník poštovného nájdete v časti doprava a platba. Pri nákupe nad 60€ je poštovné a balné zadarmo.

Čo mám robiť, ak chcem niečo zmeniť po odoslaní objednávky?

Akonáhle objednávku odošlete, nie je možné ju opraviť, napr. zmeniť veľkosť, farbu alebo počet.

Akou formou môžem zaplatiť?

Prijímame platby na dobierku, platobnou kartou alebo bankovým prevodom prostredníctvom služby GoPay a úhrady vopred na účet.

Zašlete mi tovar aj mimo Slovenskej republiky?

Tovar Vám zašleme aj do Českej republiky. Cenu poštovného nájdete v časti doprava a platba.

Ako dlho trvá dodanie?

Vaša objednávka je spracovaná najneskôr do 48 hodín, bežná doba dodania je teda 1-2 pracovné dni. Len čo je tovar vyexpedovaný z nášho skladu, všetko je už v rukách DPD kuriérov a slovenskej pošty.

Čo ak si objednám niečo, čo mi nesadne?

Žiaden strach. Tovar môžete vymeniť alebo vrátiť do 14 dní. Viac o tom, aké jednoduché je na www.rouzit.sk vrátiť alebo vymeniť tovar, nájdete v časti Vrátenie a reklamácia tovaru. 

Je možná výmena tovaru?

Výmena nie je možná, tovar je potrebné vrátiť a vybrať si nový kúsok v e-shope. Celý proces spracovania a vybavenia vrátenia tovaru trvá maximálne 14 dní.

Ako prebieha vrátenie tovaru?

Tovar, ktorý nesplní Vaše očakávania a chcete ho vrátiť, pošlite nám ho na vlastné náklady prostredníctvom Pošty ako zásielku (nie na dobierku). Zásielku odporúčame poistiť a starostlivo uchovať doklad o jej odoslaní. 
Ak je to možné, tovar zabaľte do originálneho vrecúška, v ktorom je zabalená väčšina výrobkov.

Tovar zašlite na adresu:
Rouzit
Klincová 37/A
821 08 Bratislava

Do balíčka vložte informácie, ktoré umožnia identifikáciu zákazníka a vráteného tovaru. Na tento účel môžete využiť formulár na vrátenie tovaru.

Kedy mi za vrátený tovar vrátite peniaze?

Hneď ako sa nám balíček vráti, posielame informačný e-mail a následne peniaze. Tie máte na svojom bankovom účte späť najneskôr do 10 pracovných dní od prijatia kúskov na našom sklade. 

Čo ak chcem tovar reklamovať?

Presné podmienky reklamácie nájdete priamo tu Reklamačný poriadok.

Ako si vyberiem tú správnu veľkosť?

Väčšina našich výrobkov zodpovedá bežnému európskemu číslovaniu. Najistejšie je ale pozrieť si veľkostnú tabuľku, ktorú nájdete pri každom oblečení na našej web stránke, a porovnať si rozmery s oblečením, ktoré bežne nosíte. Tak si môžete byť istá, že Vám produkt určite sadne.

Aká je to univerzálna (UNI) veľkosť?

Modely zodpovedajúce UNI veľkosti sú vyrobené z pružných a elastických materiálov, sedia preto na viac konfekčných veľkostí. Rozmery v tabuľke sú merané pri "kľudovom" stave oblečenia.

Môžem si objednať tovar, bez toho aby som mal účet na vašej web stránke www.rouzit.sk

Mať účet na našej web stránke vám umožňuje napr. upravovať vaše osobné dáta, kontrolovať stav plnenia objednávky, zistiť číslo odoslaného balíka atď. Pre objednanie tovaru ale registrácia účtu nie je podmienkou. Pre objednanie bez registrácie účtu, zvoľte na stránke logovania variantu "nákup bez registrácie."

Je nákup na www.rouzit.sk bezpečný?

Všetky údaje medzi zákazníkom a serverom, na ktorom sú umiestnené naše stránky - www.rouzit.sk, sú zasielané pomocou šifrovaného spojenia SSL. Vďaka tomu môžeme zaručiť bezpečnosť Vašich osobných údajov, užívateľských mien, hesiel atď.

Mám problém sa prihlásiť k svojmu účtu. Čo mám robiť?

Ak sa pri prihlasovnaní, po vpísaní mena a hesla, objaví správa o zle vypísaných údajoch, najskôr sa ubezpečte, či login zodpovedá tomu, ktorý ste uviedli pri registrácii. Ak je login správny a problém pretrváva, pravdepodobne ste uviedli zlé heslo. V takom prípade kliknite sem, /klik n registráciu/a vyžiadajte si nové heslo, ktoré behom pár minút príde na Váš mail. 

Máte viac otázok?

Kontaktuje nám cez kontaktný formulár na stránke, emailom na info@rouzit.sk alebo priamo na telefónnom čísle.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia