Najčastejšie otázky

Kategórie
 
 
 
Najčastejšie otázky - slide 1
 
 
Najčastejšie otázky - slide 1
Najčastejšie otázky - slide 2
Najčastejšie otázky - slide 3
Najčastejšie otázky - slide 4
Najčastejšie otázky - slide 5
Najčastejšie otázky - slide 6
Najčastejšie otázky - slide 7
Najčastejšie otázky - slide 8
 
 
 
 

Najčastejšie otázky

Ako a kedy Vás môžem kontaktovať?

Sme tu, aby sme vám pomohli od pondelka do piatku 9:00h - 15:00h! Náš zákaznícky servis je k dispozícii prostredníctvom e-mailu info@rouzit.sk, telefonicky na +421 950 406 328 alebo cez Facebook MessengerInstagram alebo WhatsApp. Odpovedáme do niekoľkých minút.

Čo mám robiť, ak chcem niečo zmeniť po odoslaní objednávky?

Objednávku je možné opraviť alebo stornovať do 24hodín od vytvorenia. V prípade, že sa rozhodnete čokoľvek zmeniť, stačí nás kontaktovať emailom na info@rouzit.sk alebo telefonický na +421 950 406 328 s vašou požiadavkou.

Som na vašej stránke prvý krát. Ponúkate zľavový kupón pre nových zákazníkov?

Áno, pre všetkých zákazníkov máme v ponuke celoživotnú 10%-tnú zľavu po úspešnej registrácií. Neváhajte sa registrovať a užívať si nákupy na www.rouzit.sk. Akonáhle sa po registrácií prihlásite do svojho účtu, celý sortiment budete mať o 10% lacnejší. Prajeme príjemné nakupovanie.

Kde mám umiestniť zľavový kód?

Miesto, kde je potrebné vložiť zľavový kód sa nachádza v nákupnom košíku.

Môžem si objednať tovar, bez toho aby som mal účet na vašej web stránke www.rouzit.sk

Mať účet na našej web stránke vám zabezpečuje množstvo výhod, ako napríklad prehľad o všetkých objednávkach, upravovať vaše osobné dáta, kontrolovať stav plnenia objednávky, zistiť sledovacie číslo odoslaného balíka, ako ajceloživotnú 10-tnú zľavu, atď. Pre objednanie tovaru však registrácia účtu nie je podmienkou. Pre objednanie bez registrácie účtu, zvoľte na stránke "nákup bez registrácie."

Je nákup na www.rouzit.sk bezpečný?

Všetky údaje medzi zákazníkom a serverom, na ktorom sú umiestnené naše stránky - www.rouzit.sk, sú zasielané pomocou šifrovaného spojenia SSL. Vďaka tomu môžeme zaručiť bezpečnosť Vašich osobných údajov, užívateľských mien, hesiel atď.

Mám problém sa prihlásiť k svojmu účtu. Čo mám robiť?

Ak sa pri prihlasovaní, po vpísaní mena a hesla, objaví správa o zle vypísaných údajoch, najskôr sa ubezpečte, či prihlasovacie údaje zodpovedajú tým, ktoré ste uviedli pri registrácii. Ak problém pretrváva, požiadajte. V takom prípade kliknite sem a zadajte prosím Vašu e-mailovú adresu, na ktorú Vám zašleme overovací odkaz a inštrukcie pre vytvorenie nového hesla.

Je poštovné zadarmo?

Áno, pri objednávke nad 95 € je poštovné zadarmo pri platbe vopred.

Koľko stojí poštovné?

Aktuálny cenník poštovného nájdete v časti doprava a platba.

Kedy dostanem objednaný tovar?

Dĺžka doručenia je uvedená v sekcii doručenie, ktorú nájdete TU. V prípade objednaného tovaru, ktorý už nie je na sklade vás budeme kontaktovať a informovať o pravdepodobnej dobe dodania, prípadne vám odporučíme alternatívny produkt na sklade.

Ako môžem sledovať, kde sa momentálne nachádza môj balík?

Ku každej objednávke poskytujeme sledovacie číslo s odkazom, ktoré dostanete emailom hneď, ako je vaša objednávka odoslaná a predaná prepravnej spoločnosti na doručenie.

Zašlete mi tovar aj mimo Slovenskej republiky?

Áno, objednávky zasielame aj mimo Slovenskej republiky. Cenu poštovného a metód doručenia pre všetky krajiny nájdete v časti doprava a platba.

Je možný osobný odber?

Áno, osobný odber je možný na našej adrese v Poprade (Vodárenská 2011/38, 058 01 Poprad).

Máte kamennú predajňu?

Nie, kamennú predajňu nemáme.

Akou formou môžem zaplatiť?

Všetky formy platby nájdete v časti doprava a platba.

Za vašu objednávku môžete zaplatiť týmito spôsobmi:

  1. PLATBA KARTOU CEZ INTERNET: Po dokončení objednávky bude Kupujúci automaticky presmerovaný na platobnú bránu VÚB eCard. Platobné údaje potrebné k realizácii platby zadáva Kupujúci priamo na podstránke platobnej brány, Predávajúci s údajmi o platobnej karte neprichádza do kontaktu a sú chránené SSL certifikátom;
  2. PLATBA CEZ PAYPAL: Po dokončení objednávky bude Kupujúci automaticky presmerovaný na platobnú bránu PayPal. Platobné údaje potrebné k realizácii platby zadáva Kupujúci priamo na podstránke tejto platobnej brány, Predávajúci s údajmi o platobnej karte neprichádza do kontaktu a sú chránené SSL certifikátom;
  3. BANKOVÝ PREVOD (VKLAD NA ÚČET): Po prijatí objednávky sú kupujúcemu e-mailom zaslané údaje o objednanom tovare, celkovej sume, variabilnom symbole a o účte, na ktorý je treba platbu za tovar uhradiť. Po prijatí platby spracujeme objednávku a o tejto skutočnosti je kupujúci informovaný prostredníctvom e-mailu;
  4. DOBIERKA (PLATBA PRI PREVZATÍ): Za objednaný tovar zaplatíte pri jeho prevzatí hotovosťou alebo platobnou kartou kuriérovi alebo na vami zvolenom výdajnom mieste.

Sú informácie o mojej kreditnej karte v bezpečí?

Áno, informácie o kreditnej karte sú počas prenosu v sieťach vždy šifrované. Používanie služby PayPal a nášho poskytovateľa platieb kreditnou kartou VÚB eCard je bezpečné a chránené SSL certifikátom.

Ako si vyberiem tú správnu veľkosť?

Väčšina našich výrobkov zodpovedá bežnému európskemu číslovaniu. Najistejšie je ale pozrieť si veľkostnú tabuľku, ktorú nájdete pri každom produkte, a porovnať si rozmery s oblečením, ktoré bežne nosíte. Tak si môžete byť istá, že vám produkt určite sadne.

Aká je to univerzálna (UNI) veľkosť?

Modely zodpovedajúce UNI veľkosti sú vyrobené z pružných a elastických materiálov, sedia preto na viac konfekčných veľkostí. Rozmery v tabuľke sú merané pri "kľudovom" stave oblečenia. Pri každom kúsku oblečenia nájdete uvedené, aké miery má modelka a aké miery má daná veľkosť naplocho.

Mám záujem o tovar v danej veľkosti, ale tá už nie je dostupná. Kedy bude daná veľkosť dostupná?

Väčšina produktov, ktoré sa už na stránke zobrazujú ako nedostupné už nie je u výrobcu dostupná a tým pádom už nebude naskladňovaná. V každom prípade nás pre preverenie môžete kontaktovať.

Viete mi ušiť oblečenie na mieru?

Oblečenie na mieru bohužiaľ ušiť nevieme, dostupné je len to, čo je aktuálne na našej stránke od výrobcu. 

Čo ak si objednám niečo, čo mi nesadne?

Žiaden strach. Tovar môžete do 14 dní vrátiť. Viac o tom, aké jednoduché je vrátiť tovar, nájdete v časti Vrátenie a reklamácia tovaru

Je možná výmena tovaru za inú veľkosť alebo iný druh?

Áno tovar je možné vymeniť až do 30 dní od doručenia. Viac TU.

Čo ak chcem tovar reklamovať?

Presné podmienky reklamácie nájdete priamo tu Reklamačný poriadok.

Chcem tovar vrátiť alebo vymeniť, ako mám postupovať?

Je nám ľúto, že tovar, nesplnil vaše očakávania. Tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od dátumu doručenia tovaru alebo vymeniť za iný do 30 dní. Tovar musí byť v pôvodnom staves pôvodným štítkom a nesmie byť nosený, poškodený, či inak znehodnotený. V prípade, ak kupujúci vráti objednaný tovar poškodený, či inak znehodnotený, alebo s poškodeným obalom, v nie pôvodnom stave, nosený, alebo bez pôvodného štítku, resp. v stave, ktorý nezodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, kupujúci berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená kupujúcim za objednaný tovar, resp. neuznať vrátenie tovaru.

Pre vrátenie alebo výmenu tovaru si stiahniťe prislúchajúci reklamačný formulár na tejto stránke: Vrátenie tovaru. Vyplený reklamačný formulár priložte do zásielky alebo nám ho zašlite spätne na náš email info@rouzit.sk. Produkty starostvlivo zabaľte do pôvodneho stavu a zašlite na adresu uvedenú vo formulári. Zásielku odporúčame poistiť a starostlivo uchovať doklad o jej odoslaní.

Odoslanie tovaru na zlú adresu, resp. na inú adresu, ako je v našich Obchodných podmienkach a reklamačnom formulári, ktorý je potrebné stiahnuť, vytlačiť, vyplniť a priložiť k balíku, nemá za následok posunutie 14 dňovej lehoty na vrátenie tovaru. Tovar v tom prípade neuznáme, ako vrátený v lehote 14 dní.

Celý reklamačný poriadok je uvedený v článku IX všeobecných obchodných podmienok, ktoré nájdete TU.

Kedy mi za vrátený tovar vrátite peniaze?

Predávajúci sa zaväzuje vrátiť zaplatenú sumu bezodkladne po prevzatí vráteného tovaru, najneskôr však do 14 dní, odo dňa nasledujúceho, po dni prevzatia. Hneď ako sa nám balíček vráti, posielame informačný e-mail o obdržaní vráteného tovaru a následne peňažné prostriedky. Tie máte na svojom bankovom účte späť najneskôr do 14 dní, no zvyčajne do 5 pracovných dní od obdržania vráteného balíka.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia