Obchodné podmienky

Kategórie
 
 
 
Obchodné podmienky - slide 1
 
 
Obchodné podmienky - slide 1
Obchodné podmienky - slide 2
Obchodné podmienky - slide 3
Obchodné podmienky - slide 4
Obchodné podmienky - slide 5
Obchodné podmienky - slide 6
Obchodné podmienky - slide 7
Obchodné podmienky - slide 8
 
 
 
 

Všeobecné obchodné podmienky Rouzit.sk

 


Odporúčame každému zákazníkovi, aby sa vo vlastnom záujme oboznámil s našimi obchodnými podmienkami:

Článok I

Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP") upravujú práva a povinnosti spoločnosti KLASIA, s.r.o.  so sídlom Vodárenská 2011/38, 058 01 Poprad, Slovenská republika, IČO: 54285585, DIČ: 2121629796, IČ DPH: SK2121629796, zapísaná na Okresnom úrade Prešov v obchodnom registry, vložka číslo: 43348/P (ďalej len „Predávajúci") a kupujúceho (ďalej len „Kupujúci") pri kúpe tovaru ponúkaného Predávajúcim prostredníctvom elektronického obchodu na internetovej stránke Predávajúceho www.rouzit.sk (ďalej len „rouzit.sk") a sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Kupujúcim a Predávajúcim na diaľku prostredníctvom elektronického obchodu na internete (ďalej len „Kúpna zmluva"). (Predávajúci a Kupujúci spolu ďalej len „Zmluvné strany“).
  2. Tieto VOP platia na území Slovenskej republiky aj ostatných krajín sveta pre kúpu tovaru objednaného prostredníctvom elektronického obchodu (ďalej len „E-obchod") na rouzit.sk a bližšie upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán.
  3. VOP vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na rouzit.sk a sú dostupné na stránke rouzit.sk .
  4. Kupujúcim sa rozumie v systéme zaregistrovaná fyzická osoba, alebo právnická osoba, ktorá si elektronicky objedná tovar prostredníctvom E-obchodu na rouzit.sk. Registrácia prebieha vyplnením a odoslaním príslušného registračného formulára na stránke rouzit.sk. Kupujúci je povinný uviesť správne, úplné a pravdivé údaje. Tieto údaje je Kupujúci povinný v prípade ich zmeny bezodkladne aktualizovať, pretože ich správnosť má bezprostredný vplyv na dodanie tovaru Kupujúcemu zo strany Predávajúceho.
  5. Ak Kupujúci:
    1. je spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, teda ak sa jedná o Kupujúceho, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, riadia sa vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
    2. nie je spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, vzťahy medzi Kupujúcim a Predávajúcim, ktoré nie sú upravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Tejto osobe neprináležia práva spotrebiteľa podľa platných právnych predpisov.
  6. Práva Kupujúceho ako spotrebiteľa vo vzťahu k Predávajúcemu vyplývajúce zo zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov zostávajú týmito VOP nedotknuté.
  7. Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o Kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky E-obchodu na rouzit.sk a celkovú cenu tohto tovaru, príp. cenu za poštovné spracovaný systémom E-obchodu.
  8. Tovarom sa rozumejú všetky produkty uvedené v platnom cenníku Predávajúceho na rouzit.sk.
  9. Kontaktné údaje Predávajúceho pre Kupujúcich: KLASIA, s.r.o., Vodárenská 2011/38, 058 01 Poprad, Tel.: +421 950 406 328 (pondelok až piatok) medzi 9:00 - 15:00 hod., e-mail: info@rouzit.sk.
  10. Proces registrácie Kupujúceho, elektronické objednanie tovaru a uskutočnenie platby za tovar elektronicky objednaný ako aj spracovanie osobných údajov Kupujúceho je chránené a zabezpečené prostredníctvom SSL certifikátu. Let's Encrypt Certifikát ponúka úplnú verifikáciu vyššie spomenutých procesov. Je v 128 - bit encrypcii a zabezpečuje, že osobné a dôverné informácie sú bezpečne uchovávané počas prenosu z prehliadača Kupujúceho na rouzit.sk.

 

Článok II

Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy

  1. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých registračných formulárov.
  2. Za podstatné náležitosti elektronickej objednávky sa považujú:
    1. Identifikácia Kupujúceho, t.j. obchodné meno alebo meno a priezvisko, sídlo/bydlisko, IČO, DIČ, kontakt (telefónne číslo a e-mailová adresa);
    2. Kód objednávaného tovaru podľa katalógu alebo tiež jeho popis;
    3. Množstvo objednávaného tovaru;
    4. Adresa miesta dodania tovaru (ak nebude tento údaj uvedený, má sa za to, že tovar má byť dodaný na adresu sídla/bydliska Kupujúceho);
    5. Okamih dodania tovaru (deň, hodina), ak sa Kupujúci dohodne s Predávajúcim odlišne ako je uvedené vo VOP;
    6. Meno a priezvisko osoby oprávnenej k prevzatiu dodávaného tovaru (ak nebude tento údaj uvedený, má sa za to, že k prevzatiu dodávaného tovaru je oprávnený Kupujúci, prípadne akýkoľvek jeho zamestnanec).
  3. Ak nebude objednávka obsahovať náležitosti podľa predchádzajúceho článku, je považovaná za neúplnú. Predávajúci sa v takom prípade pokúsi kontaktovať Kupujúceho a vyzvať ho k odstráneniu nedostatkov elektronickej objednávky a jej prípadnému spresneniu a/alebo doplneniu. Okamihom doručenia údajov spresňujúcich a/alebo doplňujúcich elektronickú objednávku Predávajúcemu sa elektronická objednávka považuje za úplnú.
  4. Prijatá elektronická objednávka je považovaná za návrh Kúpnej zmluvy a je záväzná.
  5. Kúpna zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim vzniká na základe záväzného potvrdenia elektronickej objednávky v systéme. Predávajúci je povinný potvrdiť e-mailovou správou (na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú v elektronickej objednávke) obsah elektronickej objednávky Kupujúceho, a to bezodkladne po jej doručení Predávajúcemu, najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky, inak platí, že k uzavretiu Kúpnej zmluvy medzi Zmluvnými stranami nedošlo. Kupujúci je povinný skontrolovať, či mu v uvedenej lehote bolo doručené potvrdenie objednávky, a to aj v iných priečinkoch e-mailového konta ako napríklad v spame a takisto aj obsah elektronickej objednávky uvedený v e-mailovej správe Predávajúcim. V prípade zistenia nezrovnalostí týkajúcich sa obsahu elektronickej objednávky potvrdenej zo strany Predávajúceho, je Kupujúci povinný o tom upovedomiť Predávajúceho prostredníctvom e-mailovej správy zaslanej na e-mailovú adresu info@rouzit.sk.
  6. Predmetom uzatvorenej Kúpnej zmluvy je záväzok Predávajúceho dodať Kupujúcemu tovar na určené miesto dodania v dohodnutom množstve, cene, kvalite a termíne a záväzok Kupujúceho tovar v mieste dodania v dohodnutom čase prevziať a zaplatiť zaň v dohodnutom termíne splatnosti kúpnu cenu a poštovné, ak povinnosť zaplatiť poštovné vyplýva z Kúpnej zmluvy.
  7. Na základe odoslania objednávky Kupujúcim a jej akceptovania Predávajúcim v zmysle VOP dochádza medzi Predávajúcim a Kupujúcim k jednorazovému uzatvoreniu kúpnej zmluvy. Uzavretím kúpnej zmluvy vzniká Kupujúcemu povinnosť objednaný tovar prevziať v zmysle dohodnutých podmienok dodania a povinnosť za objednaný tovar a objednané súvisiace služby zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu v lehote splatnosti podľa VOP, pričom uvedenú skutočnosť výslovne potvrdzuje pri odosielaní elektronickej objednávky, kde je uvedené, že sa jedná o objednávku s povinnosťou platby.
  8. Akákoľvek zmena objednávky po uzavretí Kúpnej zmluvy je možná len po vzájomnej dohode Kupujúceho a Predávajúceho.
  9. Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu do úplného vysporiadania záväzkov zmluvných strán vyplývajúcich z Kúpnej zmluvy, resp. na dobu do okamihu jej zrušenia postupom vyplývajúcim z VOP a príslušných právnych predpisov.
  10. Predávajúci nezodpovedá za omeškanie dodávky a za škodu, ktorá bola spôsobená dôsledkom toho, že Kupujúci pri registrácii nezadal všetky požadované údaje a/alebo vyplnil registračný formulár chybne. Predávajúci tiež nezodpovedá za škodu, ktorá bola spôsobená Kupujúcemu dôsledkom toho, že Kupujúci zabudol svoje prístupové heslo a/alebo sa prístupové heslo Kupujúceho dostalo do rúk nepovolaných osôb bez pričinenia Predávajúceho.

 

Článok III

Storno objednávky

  1. Kupujúci má právo stornovať elektronickú objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením zo strany Predávajúceho a musí o tom informovať predávajúceho písomne alebo telefonicky, a to do 24hodín od prijatia objednávky. Po tomto termíne vzniká záväzná kúpna zmluva a kupujúci je povinný podľa zákona zásielku prevziať a zaplatiť.
  2. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
    1. V prípade objednávky na dobierku, ak objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť najmä pre chybne uvedené telefónne číslo, nedostupnosť, Kupujúci neodpovedá na e-maily atď.
    2. Tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, Predávajúci bude okamžite kontaktovať Kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci neprijme navrhnutú dohodu zo strany Predávajúceho a zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet v lehote 14-tich kalendárnych dní odo dňa zrušenia objednávky Predávajúcim, pokiaľ sa Predávajúci a Kupujúci nedohodnú inak.

 

Článok IV

Spotrebiteľské zmluvy a poučenie o práve odstúpiť od zmluvy

  1. V prípade, keď je Kúpna zmluva uzatvorená použitím prostriedkov komunikácie na diaľku (v tomto prípade elektronický obchod na internete), Predávajúci poskytuje Kupujúcemu možnosť odstúpiť od Kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu aj po zákonom stanovenej lehote, a to do 14 dní od prevzatia tovaru. Iba v prípade, pokiaľ by Predávajúci neodovzdal Kupujúcemu informácie, ktoré je podľa § 3 ods. 1 písm. h) zákona č. 102/2014 Z. z. zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov povinný odovzdať, lehota na odstúpenie od zmluvy 14 dňoch od prevzatia tovaru. Kupujúci však nemôže odstúpiť od zmlúv vymenovaných v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  2. Oznámenie Kupujúceho o odstúpení od Kúpnej zmluvy musí byť Predávajúcemu odoslané do skončenia doby pre odstúpenie od Kúpnej zmluvy a zároveň v lehote najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od Kúpnej zmluvy musí byť Predávajúcemu riadne vrátený kompletný tovar v pôvodnom stave so všetkými dokladmi a dokumentáciou, ktoré boli Kupujúcemu dodané. Pre rýchle vybavenie veci je nutné vrátiť tovar na adresu Predávajúceho, KLASIA, s.r.o., Vodárenská 2011/38, 058 01 Poprad. Lehota na vrátenie tovaru sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. 
  3. Odstúpením Kupujúceho od Kúpnej zmluvy v súlade s bodom 1. a 2. tohto článku sa Kúpna zmluva od začiatku zrušuje. Predávajúci je povinný prevziať tovar späť a vrátiť Kupujúcemu najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od Kúpnej zmluvy cenu zaplatenú za tovar rovnakým spôsobom, ako použil Kupujúci pri svojej platbe, vrátane nákladov, ktoré Kupujúci vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru, pokiaľ sa Predávajúci a Kupujúci nedohodli inak. Náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci len v tom prípade, ak tovar plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nemal vady.
  4. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok Predávajúci nebude akceptovať odstúpenie od elektronickej objednávky a tovar bude vrátený na náklady Kupujúceho naspäť.
  5. Pri odstúpení od Kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, Predávajúci nie je povinný Kupujúcemu vrátiť platby podľa ods.3 pred tým, ako mu je tovar doručený späť alebo kým Kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť Predávajúcemu.

 

Článok V

Cenové podmienky

  1. Kúpna cena tovarov ponúkaných Predávajúcim prostredníctvom rouzit.sk je uvedená vždy vedľa vybraného tovaru. Kúpna cena sa vždy uvádza s daňou z pridanej hodnoty, ak nie je uvedené inak.
  2. Predávajúci si vyhradzuje právo jednostranne upraviť (zvýšiť/znížiť) ceny tovarov uvedené na rouzit.sk s tým, že nové ceny tovarov sú platné dňom ich zverejnenia na rouzit.sk. Pre Kupujúceho je vždy rozhodujúca cena tovaru uvedená pri tovare v čase odoslania objednávky Predávajúcemu. Prípadné zvýšenie alebo zníženie ceny tovaru Predávajúcim v čase od odoslania objednávky Kupujúcim po doručenie objednaného tovaru alebo v priebehu reklamačného alebo iného konania v súvislosti s vrátením alebo výmenou tovaru nemá vplyv na cenu už objednaného tovaru. Kupujúci si je vedomý, že v prípade zníženia ceny tovaru v čase od odoslania objednávky až po ukončenie prípadného reklamačného alebo iného konania v súvislosti s vrátením alebo výmenou tovaru, nemá nárok na vrátenie časti kúpnej ceny za tovar vo výške rozdielu medzi cenou tovaru v čase odoslania objednávky Predávajúcemu a cenou tovaru v čase po odoslaní objednávky Predávajúcemu. Predávajúci vyhlasuje, že v prípade jeho jednostranného zvýšenia ceny tovaru až po odoslaní objednávky Kupujúcim Predávajúcemu nemá nárok na úhradu peňažného rozdielu medzi cenou tovaru v čase odoslania objednávky Kupujúcim Predávajúcemu a cenou tovaru v čase po odoslaní objednávky Kupujúcim Predávajúcemu.
  3. V prípade, ak sa na rouzit.sk objaví pri niektorom tovare cena evidentne chybná, napr. ak ide o tovar bežne dostupný a všeobecne známy a jeho cena sa odlišuje od ceny obvyklej, alebo z dôvodu chyby systému sa pri tovare objaví cena "0 EUR" alebo "1 EUR", Predávajúci nemá povinnosť tovar dodať za cenu chybnú, ale môže Kupujúcemu ponúknuť dodanie tovaru za cenu riadnu. Ak Kupujúci v tomto prípade s riadnou cenou tovaru nesúhlasí, môže od Kúpnej zmluvy odstúpiť.

 

Článok VI

Poštovné a balné

  1. Predávajúci si balné neúčtuje, ak je tovar zabalený štandardným spôsobom potrebným na uchovanie a ochranu tovaru pri preprave.
  2. Výška poštovného za doručenie objednávky je uvedená v objednávke.
  3. Na základe rozhodnutia Predávajúceho sa uvedená výška poštovného môže zmeniť a v tom prípade platia podmienky na určenie výšky poštovného a výška poštovného uvedená na stránke rouzit.sk v čase odoslania objednávky zo strany Kupujúceho a v potvrdení objednávky zo strany Predávajúceho.

 

Článok VII

Platobné podmienky

  1. Platby sa vykonávajú v EUR, pričom Predávajúci vyžaduje jeden z nasledujúcich spôsobov platby:
    1. PLATBA KARTOU CEZ INTERNET: Po dokončení objednávky bude Kupujúci automaticky presmerovaný na platobnú bránu VÚB eCard. Platobné údaje potrebné k realizácii platby zadáva Kupujúci priamo na podstránke platobnej brány, Predávajúci s údajmi o platobnej karte neprichádza do kontaktu a sú chránené SSL certifikátom;
    2. PLATBA CEZ PAYPAL: Po dokončení objednávky bude Kupujúci automaticky presmerovaný na platobnú bránu PayPal. Platobné údaje potrebné k realizácii platby zadáva Kupujúci priamo na podstránke tejto platobnej brány, Predávajúci s údajmi o platobnej karte neprichádza do kontaktu a sú chránené SSL certifikátom;
    3. BANKOVÝ PREVOD: Po prijatí objednávky sú kupujúcemu zobrazené údaje o objednanom tovare, celkovej sume, variabilnom symbole a o účte, na ktorý je treba platbu za tovar uhradiť. Po prijatí platby spracujeme objednávku a o tejto skutočnosti je kupujúci informovaný prostredníctvom e-mailu;
    4. DOBIERKA: Kupujúci zaplatí kartou alebo v hotovosti kuriérovi pri prevzatí balíka. Spôsob platby na dobierku vyžaduje poplatok vo výške 1,50 €.

 

Článok VIII

Dodacie podmienky

  1. Dodávky elektronicky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti tovarov a prevádzkových možností Predávajúceho spracované v čo najkratšom termíne. Dodacia doba je však rôzna vzhľadom na dostupnosť niektorých tovarov. Viac informácií o poštovnom, dĺžke dodania a doručenia objednávky nájdete TU. Kupujúci berie na vedomie, že pri plnení zmluvných záväzkov Predávajúceho majú uvedené dodacie termíny orientačný charakter. V prípade, ak Predávajúci nemôže dodať objednaný tovar v danej lehote, je o tom povinný bezodkladne informovať Kupujúceho prostredníctvom e-mailu vyplývajúceho z objednávky a oznámiť mu nový predpokladaný termín dodania tovaru. Ak lehota na dodanie tovaru presiahne 30 kalendárnych dní od uzavretia Kúpnej zmluvy, Predávajúci je povinný upovedomiť o tom Kupujúceho prostredníctvom e-mailu vyplývajúceho z objednávky a dohodnúť sa s ním na predĺžení dodacej lehoty. Ak Predávajúci nedodá tovar ani v tejto dodatočnej primeranej lehote poskytnutej mu Kupujúcim, Kupujúci má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy a Predávajúci je povinný do 14 dní vrátiť kúpnu cenu na účet Kupujúceho, ak už bola takýmto spôsobom zo strany Kupujúceho uhradená. Ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé alebo ak pred uzavretím Kúpnej zmluvy Kupujúci Predávajúceho výslovne informoval o tom, že dodanie tovaru v určenej lehote alebo v určený deň je pre Kupujúceho osobitne dôležité a Predávajúci tovar v tejto lehote nedodal, Kupujúci má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty na dodanie veci. Ak Predávajúci nemôže dodať objednaný tovar vôbec, takisto je o tom povinný bezodkladne informovať Kupujúceho prostredníctvom e-mailu vyplývajúceho z objednávky a dohodnúť sa s ním na náhradnom plnení. V prípade, ak Kupujúci neprejaví záujem o náhradné plnenie zo strany Predávajúceho, je oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy a Predávajúci je povinný do 14 dní vrátiť kúpnu cenu na účet Kupujúceho, ak už bola zo strany Kupujúceho takýmto spôsobom uhradená.
  2. Kupujúci je informovaný o zaslaní objednaného tovaru e-mailom. Status elektronickej objednávky si môže skontrolovať po prihlásení sa v systéme rouzit.sk. O statuse elektronickej objednávky je Kupujúci taktiež upozornený e-mailom.
  3. Tovar je dodávaný prostredníctvom kuriérskej služby alebo poštou na adresu miesta dodania uvedenú Kupujúcim v elektronickej objednávke alebo bude pripravený v sídle Predávajúceho na osobný odber podľa toho, aký spôsob doručenia si Kupujúci vo svojej objednávke zvolil. Kupujúci je vopred informovaný o termíne dodania objednávky prostredníctvom elektronickej pošty. Ak je stanovený termín nevyhovujúci, môže sa s Predávajúcim, resp. kuriérskou službou dohodnúť na náhradnom termíne dodania objednávky. V prípade, ak Kupujúci nebude prítomný v čase, ktorý si záväzne dohodol s kuriérskou službou, na mieste dodania a nesplnomocní inú osobu na prevzatie tovaru, Kupujúci zodpovedá za škodu, ktorá vznikla Predávajúcemu a/alebo kuriérskej službe v dôsledku neúspešného dodania tovaru Kupujúcemu. Náklady opätovného dodania tovaru Kupujúcemu znáša Kupujúci. V prípade, ak si Kupujúci nevyzdvihne tovar pripravený na osobný odber v lehote 5 pracovných dní alebo si dvakrát po sebe neprevezme tovar od dopravcu, bez toho, aby sa s Predávajúcim dohodol na predĺžení tejto lehoty, Predávajúci má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy. Ak zo strany Kupujúceho už došlo k úhrade kúpnej ceny, Predávajúci vráti v lehote 14 dní kúpnu cenu na účet Kupujúceho, ak sa Predávajúci a Kupujúci nedohodnú inak.
  4. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho v čase odoslania objednávky. Kupujúci o tejto skutočnosti informovaný obdržaním sledovacieho čísla a odkazu.
  5. Zásielka s tovarom nemusí vždy obsahovať faktúru, ktorá je zaslaná kupujúcemu prostredníctvom emailu po zaplatení a prijatí tovaru. Odovzdanie tovaru Kupujúcemu je možné, len ak Kupujúci zaplatí kúpnu cenu a poštovné za dodaný tovar, ak povinnosť zaplatiť poštovné vyplýva z Kúpnej zmluvy.
  6. Pri prevzatí tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený a poprípade podpísať dokument o prevzatí zásielky ak je to nutné. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom - kuriérskou službou protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy a Kupujúci je povinný o tom bezodkladne tovaru informovať Predávajúceho, a to za účelom čo najrýchlejšieho doriešenia veci k spokojnosti Kupujúceho.
  7. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, Predávajúci má právo prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu neuznať.
  8. Za nepoškodenú, neotvorenú, originálnu zásielku sa považuje iba tá, ktorá je prelepená ochrannou páskou Predávajúceho. Dopravca je povinný odovzdať tovar Kupujúcemu po položkách a na mieste spísať zápisnicu. Za takto vzniknuté škody je zodpovedný dopravca. Ak je balenie prelepené ochrannou páskou Predávajúceho, ktorá je poškodená alebo Kupujúci zistí iné poškodenie balenia alebo známky neoprávneného otvorenia zásielky, je oprávnený tovar od Dopravcu neprevziať a je povinný spísať s Dopravcom o tejto skutočnosti zápis s presným popísaním dôvodu neprevzatia zásielky.
  9. Kupujúci je povinný takisto bezodkladne po obdržaní tovaru skontrolovať obsah zásielky a v prípade, ak sa dodaný tovar nezhoduje s objednaným tovarom, alebo akokoľvek poškodený prepravou, ktoré sa neprejavuje vonkajším poškodením obalu, resp. Kupujúci objaví iné nedostatky, je povinný o tom bezodkladne informovať Predávajúceho, a to za účelom čo najrýchlejšieho doriešenia veci k spokojnosti Kupujúceho do 48 hodín od doručenia.
  10. Komunikácia medzi Kupujúcim a Predávajúcim v zmysle ods. 5 a ods. 7 prebieha prednostne prostredníctvom e-mailu označenom zmluvnými stranami pri potvrdení objednávky za účelom urýchlenia komunikácie a vybavenia veci.
  11. Tovar dodáva Predávajúci výlučne na území Slovenskej republiky a Českej republiky.
  12. Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích podmienok medzi Kupujúcim a Predávajúcim.

 

Článok IX

Odstúpenie od kúpnej zmluvy / Výmena / Reklamácia

  1. Kupujúcemu Predávajúci odporúča vyplniť STORNO/VÝMENNÝ/REKLAMAČNÝ FORMULÁR (ďalej len „Formulár") vo všetkých prípadoch:
    1. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy v 14-dňovej lehote. Kupujúci má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. Formulár na odstúpenie nájdete TU. Tovar, ktorý Kupujúci vracia musí byť nepoškodený, nesmie javiť známky nosenia a používania. Kupujúci v tomto prípade neuhrádza manipulačný poplatok v súvislosti s odstúpením od Kúpnej zmluvy. Náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci len v tom prípade, ak tovar plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nebol vadný. V prípade, ak Kupujúci odstúpi od Kúpnej zmluvy len sčasti, a hodnota tovaru, ktorý si ponechá, nepresahuje sumu 40 EUR, Predávajúci Kupujúcemu vráti zodpovedajúcu časť kúpnej ceny za tovar zníženú o sumu poštovných nákladov vzniknutých v súvislosti so zaslaním objednaného tovaru. Predávajúci vráti Kupujúcemu hodnotu tovaru zníženú o poštovné náklady ak ich Kupujúci pri kúpe nehradil ako samostatnú položku. Lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy je zachovaná, ak Kupujúci zašle Predávajúcemu oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od Kúpnej zmluvy najneskôr v posledný deň lehoty na odstúpenie od Kúpnej zmluvy. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou (faxom, e-mailom, písomnou zásielkou alebo na inom trvanlivom nosiči), s výnimkou odstúpenia od kúpnej zmluvy uzatvorenej ústne, kedy postačuje akékoľvek jednoznačné vyhlásenie vyjadrujúce vôľu odstúpiť od kúpnej zmluvy. Odstúpenie od zmluvy musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii tovaru, Kupujúceho a Predávajúceho a musí byť v prípade podania písomnou zásielkou dané vo vyššie uvedenej lehote na poštovú prepravu na adresu sídla Predávajúceho alebo na adresu  niektorej z predajní Predávajúceho na náklady a zodpovednosť Kupujúceho v prípade, že je doručený tovar po kvalitatívnej stránke plne funkčný. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané Predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa týchto VOP. Kupujúci je povinný vrátiť tovar Predávajúcemu najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslaním tovaru späť. Predávajúci po obdržaní odstúpenia od Kúpnej zmluvy zo strany Kupujúceho zašle na e-mailovú adresu Kupujúceho potvrdenie o prijatí odstúpenia od Kúpnej zmluvy/zrušení objednávky.
    2. Kupujúci vracia tovar, ktorý si neobjednal. V prípade, ak Kupujúci zistí, že tovar, ktorý si objednal, nezodpovedá tovaru, ktorý prevzal, Kupujúci má právo vrátiť tovar Predávajúcemu max. do 14 dní od prevzatia tovaru Kupujúcim. Kupujúci neuhrádza manipulačný poplatok za vrátenie tovaru Predávajúcemu. Náklady na vrátenie tovaru znáša Predávajúci.
    3. Kupujúci požaduje zámenu tovaru v dôsledku nevyhovujúcich parametrov tovaru (veľkosť a/alebo farba). V prípade, ak Kupujúci zistí, že tovar, ktorý si objednal, mu nesedí z dôvodu nevyhovujúcej veľkosti a/alebo farby tovaru, má právo vrátiť prevzatý tovar a požadovať jeho výmenu za tovar inej farby a/alebo veľkosti, resp. iný druh tovaru, max. do 14 dní od prevzatia tovaru Kupujúcim. Výmenu tovaru je možné uskutočniť iba v prípade, ak to umožňujú skladové zásoby Predávajúceho a tovar bol doručený nepoškodený a nejaví známky nosenia. V opačnom prípade sa má za to, že Kupujúci odstúpil od Kúpnej zmluvy a bude sa postupovať podľa bodu 1.1 alebo 1.2., ak sú splnené ostatné podmienky podľa bodu 1.1 alebo 1.2. Kupujúci neuhrádza manipulačný poplatok pokrývajúci náklady, ktoré vznikli Predávajúcemu v súvislosti s vrátením tovaru. Náklady na vrátenie tovaru za účelom jeho výmeny znáša Kupujúci, avšak len v tom prípade, ak tovar plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nebol poškodený. Predávajúci dodá vymenený tovar Kupujúcemu do 14 dní od dňa prevzatia kompletne vyplneného Formulára s požadovanými dokladmi a s tovarom, ktorý sa má vymeniť.
    4. Kupujúci požaduje vystavenie poukazu na nákup tovaru na rouzit.sk v celkovej hodnote už zakúpeného tovaru, ktorý vracia Predávajúcemu bez uvedenia dôvodu. Kupujúci má právo požadovať vystavenie poukazu na nákup tovaru od Predávajúceho prostredníctvom rouzit.sk v celkovej hodnote už zakúpeného tovaru, ktorý vracia Predávajúcemu bez uvedenia dôvodu, a to max. do 14 dní od prevzatia tovaru Kupujúcim. Kupujúci neuhrádza manipulačný poplatok v súvislosti s vrátením tovaru a vystavením poukazu Predávajúcim. Náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci.
    5. Kupujúci si uplatňuje právo vyplývajúce zo zodpovednosti Predávajúceho za vady predaného tovaru. Bližšie podmienky sú upravené v článku X týchto VOP a v Reklamačnom poriadku Predávajúceho uverejnených na rouzit.sk.
    6. Kupujúci vracia alebo vymieňa tovar zakúpený v akcii typu 2+1zadarmo. V prípade, ak Kupujúci vráti alebo vymieňa všetok tovar zakúpený v akcii typu 2+1 zadarmo, Predávajúci postupuje podľa bodov 1.1 až 1.4 tohto článku. V prípade, ak Kupujúci vráti len časť objednaného tovaru zakúpeného v akcii, pričom vrátením časti tovaru už nespĺňa podmienku akcie 2+1 zadarmo, Kupujúci má nárok na vrátenie časti Kúpnej ceny len v tom prípade, ak je hodnota tovaru, ktorý si Kupujúci ponechal, nižšia ako Kúpna cena, ktorú Kupujúci zaplatil Predávajúcemu za všetok tovar zakúpený v akcii 2+1 zadarmo. V tomto prípade Predávajúci uhradí Kupujúcemu len rozdiel medzi hodnotou tovaru, ktorý si Kupujúci ponechal a zaplatenou kúpnou cenou za tovar. Za hodnotu tovaru sa v tomto prípade považuje neakciová cena tovaru uvedená na saxana.sk v čase odoslania objednávky Predávajúcemu. Označenie tovaru a k nemu zodpovedajúca cena na faktúre nie je pre účely vrátenia kúpnej ceny v tomto prípade relevantné. V prípade, ak Kupujúci vráti tovar v lehote 14 dní od doručenia tovaru Predávajúcim, neuhrádza manipulačný poplatok v súvislosti s odstúpením od Kúpnej zmluvy. V prípade, ak Kupujúci vráti tovar po uplynutí lehoty 14 dní od doručenia tovaru Predávajúcim, uhrádza manipulačný poplatok vo výške 40% z ceny vráteného tovaru pokrývajúci náklady, ktoré vznikli Predávajúcemu v súvislosti s odstúpením od Kúpnej zmluvy.
    7. Kupujúci vracia alebo vymieňa tovar zakúpený v akcii typu „Kúp 2 a viac a všetky sú za polovicu“. V prípade, ak Kupujúci vráti alebo vymieňa všetok tovar zakúpený v akcii typu „Kúp 2 a viac a všetky sú za polovicu“, Predávajúci postupuje podľa bodov 1.1 až 1.4. V prípade, ak Kupujúci vráti len časť objednaného tovaru zakúpeného v akcii, pričom vrátením časti tovaru už nespĺňa podmienku akcie „Kúp 2 a viac a všetky sú za polovicu“, Kupujúci má nárok na vrátenie časti Kúpnej ceny len v tom prípade, ak je hodnota tovaru, ktorý si Kupujúci ponechal, nižšia ako Kúpna cena, ktorú Kupujúci zaplatil Predávajúcemu za všetok tovar zakúpený v akcii „Kúp 2 a viac a všetky sú za polovicu“. V tomto prípade Predávajúci uhradí Kupujúcemu len rozdiel medzi hodnotou tovaru, ktorý si Kupujúci ponechal a zaplatenou kúpnou cenou za tovar. V prípade, ak Kupujúci vráti len časť objednaného tovaru zakúpeného v akcii, pričom aj po vrátení spĺňa podmienku akcie „Kúp 2 a viac a všetky sú za polovicu“, Kupujúci má nárok na vrátenie časti Kúpnej ceny, ktorá zodpovedá 50% hodnoty vráteného tovaru uvedenej na saxana.sk v čase odoslania objednávky Predávajúcemu. Za hodnotu tovaru sa pre účely vrátenia tovaru zakúpeného v akcii „Kúp 2 a viac a všetky sú za polovicu“ považuje neakciová cena tovaru uvedená na saxana.sk v čase odoslania objednávky Predávajúcemu. Označenie tovaru a k nemu zodpovedajúca cena na faktúre nie je pre účely vrátenia kúpnej ceny relevantné. V prípade, ak Kupujúci vráti tovar v lehote 14 dní od doručenia tovaru Predávajúcim, neuhrádza manipulačný poplatok v súvislosti s odstúpením od Kúpnej zmluvy. V prípade, ak Kupujúci vráti tovar po uplynutí lehoty 14 dní od doručenia tovaru Predávajúcim, uhrádza manipulačný poplatok vo výške 40% z ceny vráteného tovaru pokrývajúci náklady, ktoré vznikli Predávajúcemu v súvislosti s odstúpením od Kúpnej zmluvy.
  2. Kupujúci je povinný uviesť vo Formulári nasledujúce údaje: Identifikácia Kupujúceho, t.j. obchodné meno alebo meno a priezvisko; Číslo elektronickej objednávky; Popis tovaru, ktorý Kupujúci žiada zameniť a popis zameneného tovaru s uvedením kódu, farby, veľkosti, množstva, ceny tovaru; Názov a číslo bankového účtu Kupujúceho a názov a kód banky, v ktorej je účet vedený, pokiaľ žiada o vrátenie peňazí na účet; Dátum; Podpis Kupujúceho, ak zasiela vyplnený formulár prostredníctvom pošty.
  3. Ak Formulár nie je úplne vyplnený alebo k Formuláru nie je priložený doklad o kúpe a prevzatí tovaru (ďalej len „Požadované doklady"), Predávajúci vyzve telefonicky prípadne e-mailom Kupujúceho na doplnenie chýbajúcich údajov alebo priloženie chýbajúcich Požadovaných dokladov.
  4. Ak sa Predávajúcemu nepodarí opakovane telefonicky dovolať Kupujúcemu a/alebo Kupujúci nereaguje na e-mailovú výzvu Predávajúceho do 7 dní od prevzatia Formulára a/alebo Požadovaných dokladov Predávajúcim, Predávajúci si vyhradzuje právo nepokračovať vo vybavovaní predmetného vrátenia/zámeny/reklamácie a tovar bude vrátený na náklady Kupujúceho späť Kupujúcemu na adresu uvedenú vo Formulári.
  5. V prípade vrátenia neprevzatej zásielky zo strany Kupujúceho zasielanej Predávajúcim napr. po neuznanej reklamácii alebo v dôsledku nedoloženia Požadovaných dokladov, si Kupujúci bude mať možnosť vyzdvihnúť tento tovar v sídle Predávajúceho a Predávajúci v súvislosti s uskladnením tovaru účtuje za spätné poštovné ako aj za skladné vo výške 2,00 EUR denne.
  6. Ak spolu s vyplneným Formulárom a s Požadovanými dokladmi nie je priložený tovar, ktorý je predmetom zámeny/reklamácie, Predávajúci si vyhradzuje právo nepokračovať vo vybavovaní predmetnej záležitosti až do doručenia tovaru určeného na zámenu/reklamáciu Predávajúcemu. V prípade, ak ani po následnej výzve Predávajúceho nedôjde zo strany Kupujúceho k doručeniu tovaru určeného na zámenu/reklamáciu má sa za to, že Kupujúci nemá v úmysle tovar zameniť alebo reklamovať. Uvedené platí aj v prípade, ak zo strany Kupujúceho nedôjde k odoslaniu tovaru určeného na vrátenie v lehote najneskôr 14 dní od odstúpenia od Kúpnej zmluvy.
  7. Tovar, ktorý je predmetom vrátenia/zámeny musí byť úplný, nepoužitý, nepoškodený a podľa možností v pôvodnom obale, ktorý nie je poškodený nad rámec nevyhnutnej manipulácie potrebnej na oboznámenie sa s tovarom, inak Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Originálny obal tovaru (originálna krabica) nesmie byť znehodnotená popísaním, polepením a podobne v snahe využiť originálnu krabicu ako vonkajší obal určený pre doručovanie tovaru. Tovar nesmie javiť na sebe známky používania. Všetky štítky, cenovky a iné značenia tovaru musia byť na pôvodnom mieste a nesmú byť z tovaru odstránené. Predávajúci odporúča Kupujúcemu poistiť tovar, ktorý je predmetom vrátenia/zámeny/reklamácie. Riziko vzniku škody na tovare, ktorý je predmetom vrátenia/zámeny/reklamácie znáša Kupujúci až do okamihu prevzatia tohto tovaru Predávajúcim.
  8. Kupujúcemu odporúčame úplne vyplnený Formulár spolu s Požadovanými dokladmi doporučene poslať spolu s tovarom, ktorý je predmetom vrátenia/zámeny/reklamácie na adresu sídla Predávajúceho. Predávajúci si vyhradzuje právo neprebrať tovar zaslaný Kupujúcim na dobierku.
  9. Celková suma za tovar, ktorý bol vrátený Predávajúcemu v súlade s týmito VOP, znížená o manipulačný poplatok/poplatky, v prípadoch ustanovených v týchto VOP, bude Kupujúcemu vrátená rovnakým spôsobom, ako použil Kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa Predávajúci a Kupujúci nedohodli inak, a to do 14 dní odo dňa prevzatia úplne vyplneného Formulára spolu s Požadovanými dokladmi a s tovarom, ktorý sa vracia z dôvodu uvedeného v bode 1.1, 1.2 a 1.3 tohto článku.

 

Článok X

Záručné podmienky a záručná doba

  1. Na dodávaný tovar je Kupujúcemu podľa zákona poskytnutá záručná doba 24 mesiacov. Na vybrané druhy tovaru môže byť Kupujúcemu poskytnutá dlhšia záručná doba. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru Kupujúcemu.
  2. Ku každému tovaru zakúpenému u Predávajúceho je Kupujúcemu dodaná faktúra (doklad o kúpe tovaru) prostredníctvom emailu, ktorá slúži zároveň ako záručný doklad.
  3. Reklamovať je možné len tovar zakúpený u Predávajúceho a úplne zaplatený.
  4. Pri uplatnení reklamácie je Kupujúci povinný doručiť na adresu sídla Predávajúceho reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený, vrátane Požadovaných dokladov.
  5. Kupujúci má právo na úhradu nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením oprávnených práv zo zodpovednosti za chyby a boli vynaložené skutočne a účelne.
  6. Podrobnosti a postup pri reklamácii tovaru upravuje reklamačný poriadok zverejnený na rouzit.sk.

 

Alternatívne riešenie sporov

  1. Predávajúci má záujem o riešenie sporov s Kupujúcim predovšetkým mimosúdnou cestou, a preto v prípade, ak Kupujúci nie je spokojný s vybavením reklamácie alebo má pocit, že došlo k porušeniu jeho práv zo strany Predávajúceho, môže sa za účelom vyriešenia vzniknutej situácie obrátiť na Predávajúceho prostredníctvom e-mailovej adresy: info@rouzit.sk, respektíve v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.
  2. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov Kupujúci nájde tu – http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov
  3. Spory môže Kupujúci takisto riešiť prostredníctvom platformy RSO – https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
  4. Alternatívne riešenie sporov sa týka sporov s hodnotou nad 20 EUR a možno ho využiť len pri riešení sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo týkajúceho sa spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku, pričom spotrebiteľom sa rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH.

 

Článok XI

Ochrana osobných údajov

  1. Predávajúci uchováva osobné údaje poskytnuté Kupujúcim výlučne za účelom plnenia a dodatočného potvrdenia podmienok Kúpnej zmluvy, za účelom spracovania elektronickej objednávky, realizácie dodávky, zúčtovania platieb a k nevyhnutnej komunikácii medzi zmluvnými stranami po dobu desiatich rokov.
  2. Zmluvné strany sa dohodli, že Kupujúci v prípade, že je spotrebiteľom, je povinný oznámiť Predávajúcemu v objednávke svoje meno a priezvisko, fakturačnú adresu a dodaciu adresu vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu. Zmluvné strany sa dohodli, že Kupujúci v prípade, že je podnikateľom, je povinný oznámiť Predávajúcemu v objednávke svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, IČ DPH, číslo telefónu a e-mailovú adresu.
  3. Predávajúci nevydá údaje Kupujúceho tretím osobám, s výnimkou subdodávateľov, sprostredkovateľov Predávajúceho, aj to len tie údaje, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné uskutočnenie dodávky. Predávajúci postupuje pri zaobchádzaní s osobnými údajmi Kupujúceho v súlade s nariadením EÚ 2016/679 o ochrane dát (GDPR) a ustanoveniami zákona o ochrane osobných údajov č. 18/2018 Z.z.. Objednaním tovaru prostredníctvom E-obchodu na rouzit.sk. Kupujúci potvrdzuje, že svoje osobné údaje poskytol Predávajúcemu dobrovoľne a súhlasí s ich spracúvaním v evidencii Predávajúceho, pokiaľ nie sú v rozpore s právnymi predpismi, a tiež so sprístupňovaním a poskytovaním údajov tretím osobám a štátnym inštitúciám za podmienok a v rozsahu ustanovenom právnymi predpismi.
  4. Kupujúci súhlasí so spracovaním, sprístupnením a použitím svojich osobných údajov za účelom priameho marketingu Predávajúceho po dobu desiatich rokov. Kupujúci má na základe bezplatnej písomnej žiadosti doručenej na adresu Predávajúceho právo najmä vyžadovať potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o Kupujúcom spracúvané a namietať voči spracúvaniu svojich osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu a žiadať ich likvidáciu.
  5. Kupujúci súhlasí s tým, aby Predávajúci poveril spracúvaním osobných údajov sprostredkovateľa. Kupujúci prehlasuje, že všetky ním uvedené údaje sú pravdivé.
  6. Kupujúci prehlasuje, že si je vedomý dôsledkov uvedenia nepravdivých údajov, obzvlášť skutočnosti, že by takéto konanie mohlo byť klasifikované ako trestný čin.
  7. Kupujúci splnomocňuje Predávajúceho na overenie si poskytnutých informácií o kreditnej karte v príslušnom call-centre banky alebo spoločnosti, ktorá kreditnú kartu vydala.
  8. Kupujúci je oprávnený písomne odvolať poskytnutý súhlas so spracovaním osobných údajov.
  9. Kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj súhlas, aby Predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje potrebné pri činnosti Predávajúceho týkajúcej sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaný tovar a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch týkajúcich sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaný tovar. Kupujúci môže svoje osobné údaje kedykoľvek zmeniť alebo aktualizovať po prihlásení sa do svojho účtu alebo na základe písomnej žiadosti na email info@rouzit.sk. Na písomnú žiadosť zákazníka budú osobné údaje z databázy vymazané. Kupujúci môže zrušiť odber noviniek kliknutím na “odhlásenie” v dolnej časti Newslettera, alebo písomnou žiadosťou na info@rouzit.sk.
  10. Kupujúci je oboznámený s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač. Prostredníctvom nastavenia svojho webového prehliadača môže kupujúci jednotlivé cookies ručne mazať, blokovať alebo celkom zakázať. Pokyny, ako môžete súbory cookies odmietnuť alebo vymazať, nájdete v sekcii „Pomocník“ vášho webového prehliadača.

 

Článok XII

Okolnosti vylučujúce zodpovednosť za nemožnosť plnenia

  1. Žiadna zo Zmluvných strán nenesie zodpovednosť za nemožnosť plnenia v prípade, ak nastanú skutočnosti vplyvom vyššej moci.
  2. Za udalosť vplyvom vyššej moci sa považuje udalosť, ktorú Zmluvné strany nemohli predvídať a ktorej nemohli zabrániť ani pri vynaložení najvyššej možnej odbornej starostlivosti, ktorá je nezávislá od ich vôle, najmä vojna, povstanie, štrajk, prírodné katastrofy, zmeny v legislatíve a iné.
  3. V prípade, že nastane udalosť podľa bodu 2 sú Zmluvné strany povinné si túto skutočnosť oznámiť bez zbytočného odkladu.

 

Článok XIII

Kupóny

  1. Zľavové kupóny ako odmena za nákupy
  2. Predávajúci môže Kupujúcemu vystaviť za nákup zľavový kupón v rôznej hodnote ako odmenu za opakované nákupy.
  3. Predávajúci Kupujúcemu takýto zľavový kupón zašle e-mailom spolu s podmienkami jeho použitia, platnosti a hodnoty.
  4. Na vystavenie zľavového kupónu nie je právny nárok.
  5. V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy z akýchkoľvek dôvodov alebo akéhokoľvek iného dôvodného vrátenia tovaru Kupujúcim Predávajúcemu zakúpeného na základe uplatneného zľavového kupónu, má Kupujúci nárok len na vrátenie sumy, ktorú za nákup tovaru uhradil okrem uplatneného zľavového kupónu aj peňažnými prostriedkami, a ktorá presahuje hodnotu použitého zľavového kupónu na zakúpenie tovaru. Predávajúci môže rozhodnúť o tom, či zľavový kupón Kupujúcemu v prípadoch podľa predošlej vety vystaví na použitie v ďalšej objednávke.
  6. Na používanie zľavových kupónov podľa tohto bodu, ak nie je úprava v bode 8.1 týchto obchodných podmienok dostačujúca, sa primerane použijú ustanovenia bodu 8.2 týchto obchodných podmienok.

 

Článok XIV

Záverečné ustanovenia

  1. Pri nákupe tovaru na rouzit.sk sa predpokladá zo strany Kupujúceho znalosť technických možností Internetu a prijatie technológiou podmienených možných problémov.
  2. Predávajúci nezodpovedá za škody spôsobené chybným pripojením na rouzit.sk . Ochrana počítača, prípadne údajov nachádzajúcich sa v počítači zaťažuje Kupujúceho.
  3. Predávajúci upozorňuje, že informácie uvedené na rouzit.sk môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.
  4. Predávajúci nenesie voči inej strane zodpovednosť za priame, nepriame alebo mimoriadne škody, spôsobené použitím informácií z rouzit.sk .
  5. Predávajúci môže kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia zmeniť tovary uvedené na rouzit.sk.
  6. Predávajúci si vyhradzuje právo tieto VOP kedykoľvek zmeniť a/alebo doplniť. Zmeny a/alebo doplnky týchto VOP vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na rouzit.sk a nemajú vplyv na zmluvné vzťahy, ktoré vznikli medzi Kupujúcim a Predávajúcim pred ich zverejnením. Na tieto zmluvné vzťahy sa vzťahujú VOP v znení aktuálnom ku dňu uzatvorenia Kúpnej zmluvy.
  7. Zmluvné strany sa dohodli, že všetky spory, ktoré medzi nimi vzniknú z právnych vzťahov na základe zmluvy alebo súvisiacich zmlúv, vrátane sporov o platnosť, výklad a zánik tejto zmluvy, budú prednostne riešiť formou zmieru. Ak sa uvedené spory nepodarí vyriešiť formou zmieru alebo prostredníctvom alternatívneho riešenia sporov, na prejednanie veci súdnou cestou sú príslušné slovenské súdy v mieste trvalého pobytu spotrebiteľa podľa slovenského práva.
  8. Odoslaním elektronickej objednávky Predávajúcemu, Kupujúci zároveň potvrdzuje a vyhlasuje svoj bezvýhradný súhlas s týmito VOP a reklamačným poriadkom Predávajúceho.
  9. Ak sa preukáže, že niektoré z ustanovení VOP a/alebo Kúpnej zmluvy sú neplatné alebo neúčinné, nemá takáto neplatnosť alebo neúčinnosť za následok neplatnosť alebo neúčinnosť ďalších ustanovení Kúpnej zmluvy a/alebo VOP. V takom prípade sa zmluvné strany zaväzujú bezodkladne nahradiť takéto neplatné alebo neúčinné ustanovenie novým, a to tak, aby bol zachovaný účel sledovaný príslušným neplatným alebo neúčinným ustanovením v čase jeho prijatia, resp. uzatvorenia Kúpnej zmluvy.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia